Livrăm gratuit în raza municipiului Chișinău comenzile ce depășesc valoarea de 500 lei.

Telefon

022011082

Ore de lucru

09:00 - 18:00

Telefon

022011082

0

Intrebari frecvente

 Cum pot găsi informația despre livrarea la nivel național?

Livrarea la nivel național este efectuată de către serviciul curier rapid, gestionat de către Poșta
Moldovei. Puntru mai multe informații accesați link-ul curier rapid.

Care sunt elementele de bază?

După ce finalizați comanda, veți fi contactat de către reprezentanții noștri pentru a confirma
detaliile referitor la comandă și modalitatea de livrare.
Serviciile de livrare sunt disponibile pentru majoritatea localităților din țară.

Cît costă livrarea?

Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 500 lei, livrarea este gratuită, în raza orașului Chișinău și Strășeni.

Pentru comenzile cu o valoare mai mică de 500 lei, costurile de expediere sunt calculate în dependență de destinația de livrare și de greutatea
comenzii. Pentru mai multe detalii accesați link-ul curier rapid 

Când se va livra comanda mea?

Curierul contractat livrează produsul în timpul programului normal de lucru și poate solicita o
semnătură la primire, de aceea vă sugerăm ca comanda dvs. să fie livrată pe o adresă unde
cineva va fi disponibil să o accepte.
Vă informăm că, în zilele de sărbătoare națională/publică din țara, nu se vor efectua livrări. În
acest caz, comanda dvs. va ajunge în următoarea zi lucrătoare.  Comenzile primite pîna la ora 16.00 se procesează în aceeași zi, comenzile primite după ora 16.00 se procesează în ziua următoare de la efectuarea comenzii.Comenzile plasate în timpul weekend-ului vor fi procesate luni.

În obligația curierilor nu se include consultarea privind funcționarea și caracteristicile
produsului, instalarea și configurația acestuia. La necesitate, informații adiționale despre produs
pot fi vizualizate pe pagina web vet.md sau obținute la numărul nostru de contact, disponibil pe
pagina web.
Nu sunt acceptate reclamații privind aspectul și caracteristicile produsului după completarea
bonului de recepție și după plecarea curierului. De aceea, vă recomandăm să verificați
caracteristicile produsului recepționat înainte de a semna bonul de recepție.

2. Returnări și Rambursări


Doriți să aflați mai multe despre politica noastră de returnări? Citiți mai jos pentru mai multe
informații.
Returnarea unui articol nedorit?

Se mai întâmplă, uneori produsul nu corespunde cu așteptările dvs. și Vă doriți banii înapoi. Nu
vă faceți griji, atâta timp cât un articol este încă în starea inițială, acceptăm returnări, sub
rezerva regulilor de mai jos, care includ reguli privind utilizarea corectă. Niciuna dintre aceste
reguli nu afectează drepturile dvs. legale.

Taxa de livrare și de rambursare nu se restituie. În cazul în care rambursați articolul prin
intermediul oficiului poștal național, dvs. Vă asumați costurile/taxele de rambursare solicitate
de către oficiul poștal.
Puteți returna articolul/produsul comandat, direct curierului, în momentul livrării, fără a se
percepe plata pentru produs. În cazul dat veți achita doar jumate din costul serviciului de livrăre.
Nu acceptăm returnări pentru articole nedorite după perioada de returnare relevantă, relatată
mai sus.
Returnarea produselor farmaceutice nu este posibilă. De aceea Vă rugăm să Vă informați
adițional despre produsele farmaceutice comandate!
Doar în cazul produselor farmaceutice sau cosmetice necorespunzătoare cerințelor prescrise sau
declarate, ne obligăm, la cererea și opțiunea consumatorului, să le înlocuim sau să restituim
contravaloarea acestora.
Pentru mai multe detalii contactați-ne la numărul de telefon 022011082

Stare originală

Igiena și siguranța clienților noștri sunt foarte importante, astfel încât anumite articole nu pot fi
returnate pentru rambursări, inclusiv:

Nici o regulă dintre cele enumerate nu afectează drepturile dumneavoastră legale.
Desigur, este bine să fiți sigur pe articolele/ produsele care le comandați, Vă recomandăm să
Vă informați adițional despre acestea înainte de a efectua comanda.
Dacă un articol ne este returnat, deteriorat, uzat sau într-o condiție improprie, nu vă vom putea
rambursa costul. Toate articolele sunt inspectate la returnare.
Toate articolele returnate ar trebui să fie trimise în starea inițială și în ambalaj, dacă este
posibil, inclusiv etichete.

Responsabilitate!

Articolele returnate sunt responsabilitatea dvs. până când ajung la noi, așa că asigurați-vă că
sunt ambalate corespunzător și nu pot fi deteriorate pe drum!
Deoarece coletul rămâne responsabilitatea dvs. până când ajunge înapoi la noi, asigurați-vă că
primiți dovada expedierii.

Nu suntem responsabili pentru niciun articol care ne este returnat din greșeală (se întâmplă!).
Dacă reușim să localizăm articolele (nu este întotdeauna posibil) și doriți ca acestea să vă fie
returnate, vă putem solicita să acoperiți costurile de livrare.

Utilizare potrivita

Vă rugăm să rețineți, ne rezervăm dreptul de a întreprinde măsuri împotriva dvs. în cazul în
care articolele pe care le returnați nu se potrivesc cu cele comandate.

Pot schimba articolul meu?

Nu oferim schimburi. Dacă doriți o dimensiune sau culoare diferită, vă rugăm să returnați
produsul nedorit și să plasați o nouă comandă.

3. Întrebări legate de comandă

Îmi pot modifica comanda după ce am plasat-o?

Dacă comanda a fost transmisă către curier, nu se mai pot face careva modificări. Rugăm să fim
contactați imediat ce ați identificat o greșeală în comandă, la numărul de telefon: 022011082

Cum pot să anulez comanda?

Pentru a anula comanda rugăm să fim contactați, în decurs de 30 minute de la plasarea
comenzii, la numărul de telefon: 022011082

Am primit un articol defect, ce ar trebui să fac?

Dorim să rezolvăm imediat orice problemă cu referire la articolele/produsele defecte, în
conformitate cu termenii Legii privind protecția consumatorilor nr. 105/2003.
Imediat ce descoperiți un defect, vă rugăm să ne contactați, la numărul de telefon: 022011082, cu
următoarele informații:
- Numărul comenzii
- Denumirea și numărul articolului/produsului defect
- O descriere a defectului
Vă rugăm să rețineți: dacă articolul dvs. a devenit defectuos în afara termenului nostru de
returnare de 14 de zile, nu veți putea returna articolul/produsul.

Îmi lipsește un articol din comanda mea, ce fac?

Ne pare rău că lipsește un articol din comanda dvs.
Dacă lipsește un articol, vă rugăm să ne contactați, la numărul de telefon: 022011082, cu următoarele
informații:
- Numărul comenzii
- Denumirea și numărul articolului/produsului care lipsește
Vom rezolva problema apărută în cel mai scurt timp.

Am primit un articol incorect în comanda mea, ce fac?

Dacă ați primit ceva ce nu ați comandat, vă rugăm să ne contactați, la numărul de telefon: 022011082,
pentru a clarifica metodele de returnare a articolelor/produselor. Vom efectua rambursarea
imediat ce articolul/produsul va ajunge la depozitul nostru.

4. Plăți și Prețuri

Cum fac o comandă?

Plasarea unei comenzi nu poate fi mai ușoară, pur și simplu urmați următorii pași:
1. Faceți clic pe Adăugă în coș pentru a plasa produsul pe care doriți să îl cumpărați în coșul de
cumpărături.
2. După ce ați terminat cumpărăturile, faceți clic pe pictograma coș pentru a vizualiza articolele
plasate și pentru a finaliza comanda. Aceasta va apărea în partea dreaptă sus a ecranului pentru
desktop. Dacă sunteți mulțumit de articolele din coș, mergeți mai jos pe ecran pentru a
introduce datele necesare livrării.
3. Completați Formularul de comandă.
4. Bifați caseta Sunt de acord cu termenii și condiții.
5. Confirmă metoda de plată și trimite comanda.
O confirmare va fi trimisă, automat, la adresa dvs. de e-mail înregistrată pentru a vă informa cu
detaliile comenzii.

Bunăstarea animalelor este o prioritate pentru noi. Odată lansată pre-comanda, Dvstră veți fi contactat/ă
telefonic de către medicul nostru veterinar pentru a Vă asista, evalua, și confirma comanda finală.

Cum pot achita comanda?

Curierul va fi responsabil de colectarea plăților. De menționat că atât Curierul Rapid, cât și alți parteneri
de curierat nu au la dispoziție terminale destinate achitării cu cardul bancar.

Vă rugăm să fiți pregătiți pentru a efectua achitarea in numerar.

Prețurile la articole/produse includ taxe?

Prețurile la produsele disponibile pe pagina web vet.md includ TVA și alte taxe.
Compania își rezervă dreptul de a modifica prețurile, periodic.
Promoțiile și ofertele speciale sunt marcate corespunzător.

NEWSLETTER

Inscriete la noutatile noastre

<